Hollantilaisen tutkimuksen mukaan luomumaitotuotteiden käyttö vähensi lasten ihottumia 37% verrattuna lapsiin, jotka käyttivät tavanomaisia maitotuotteita. Organic Guide Blog kertoo lisää asiasta.
Tutkimus julkaistaan British Journal of Nutrition -lehdessä.
-
Uusin piirros
-
Vaihtuva piirros
-
Uusimmat artikkelit
Uusimmat kommentit
Aiheet
Avainsanat
doping ekotehokkuus energia geenitekniikka ilmasto jätteet kalastus kalat kansalaistoiminta kansallispuisto kemikaalit kestävä kehitys kotieläimet kulttuuri kulutus lapset liikenne linnut luomu luonnonsuojelu luonnonvarat luontoilu maailmanparannus maatalous media metsät monimuotoisuus musiikki nisäkkäät poliitikot puutarha retkeily ruoka suojelu suuryritykset talouselämä tekniikka terveys työ ulkoilu uraani urheilu vapaus vesistöt ötökät


